PROBLEMER
Overføring av Sbanken-kunder skapte trøbbel for DNB
DNB hadde innloggingsproblemer etter overføring av Sbanken-kunder dagen etter at kundene ble overført til banken.
OPPDATERT: Problemene DNB opplevde under overføringen av kunder er nå løst, får BankShift bekreftet.
Dagen etter at Sbanken overførte sine kunder til DNBs systemer, så har kundene i både DNB og Sbanken problemer med innlogging, det melder VG. Avisen har fått en rekke tips fra kunder hos både Sbanken og DNB tirsdag ettermiddag. Flere sier at de opplever problemer med å sjekke saldo og transaksjoner, blant annet.
– Vi jobber med å løse problemene tilknyttet visningen av transaksjonshistorikk, men saldo vises som normalt. Innlogging i mobilbanken fungerer, og vi jobber med å rette innlogging i nettbanken, skriver kommunikasjonsrådgiver i DNB, Terje-André Kvinlaug, i en epost til VG.
Han kan ikke si hvor mange kunder som er berørt av problemene.