REKLAME

DNB lager paralympics-reklame frontet av Birgit Skarstein

DNB lanserer i dag en ny reklamekampanje i samarbeid med VISA, med fokus på Paralympics.

Reklamekampanjen fra DNB og Visa frontes av Birgit Skarstein.
Publisert

Kampanjen frontet av Birgit Skarstein og fremhever både norske OL-utøvere og mennesker med funksjonsnedsettelser som overvinner nye barrierer hver dag. Det skriver DNB i en epost til BankShift.

– Norge har 16 toppidrettsutøvere som nå skal kjempe om gull i Paris. Samtidig har 274.800 mennesker funksjonsnedsettelser i Norge. DNB sponser organisasjoner som jobber for like muligheter for alle, og vi setter stor pris på samarbeidet med VISA som er OL-partner, skriver markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde, i eposten.

Kampanjen vil være synlig på TV under OL-sendingene, utendørs og i sosiale medier. Alle kunder som bruker VISA-kortet fra DNB i sommer bli med i trekningen av OL-billetter til Paris.